Concediu cu masina de la Airport Rent a Car

Sunt multi romani care aflati la munca in strainatate vin anual in concediu in Romania. Acum, fie ca-i un concediu in plina vara, fie ca-i un concediu in preajma sarbatorilor de iarna, romanii aleg sa il petreaca in tara. Sunt locuri minunate pe care datorita situatiei financiare nu au put fi vazute. Sunt romani care au mers foarte rar la munte sau la mare, aici in Romania. Odata cu gasirea unui contract bun ( din punctul de vedre al castigului salarial) , un concediu pe meleagurile natale devine un lucru accesibil.
In vacantele de care va povesteam, unii romani aleg sa vina cu masinile persoanle, altii cum este si fratele meu, aleg sa inchirieze direct de pe aeroport o masina. Si, daca tot v-am spus de fratele meu, care lucreaza, ca multi romanii in Italia, va spun ca anul trecut in vara si-a petrecut concediul in Romania, dar nu ne-am intalnit decat pentru o singura zi.
De ce?
Pai, e simplu de explicat pentru mine. Pentru ca el si familia lui iubesc muntele, au ales sa-si petreaca cele doua saptamanii, din concediul de vara la Sinaia. Si-a facut rezervarea din iarna si a venit cu avionul pana la Bucuresti, de unde cu ajutorul firmei airportrentacar Bucuresti, au ajuns direct in statiunea montana Sinaia, pe care nu o mai vizita-se din copilarie. Adica, a inchiriat pentru doua saptamani un autoturism Skoda, de care s-a folosit in calatoriile pe care le-a facut in concediu.

Va spuneam ca anul trecut m-am intalnit cu fratele meu pentru o singura zi si asta deoarece el si familia lui nu au avut decat doua saptamanii, cand am mers la Sinaia si eu pentru o zi.

Vreau sa va mai spun ca solutia aleas de fratele meu, aceea de a inchiria un autoturism de la aeroport, a fost una mai mult decat inspirata.
In primul rand, daca ar fi venit cu masina ar fi trebuit sa conduca foarte multe ore, fiind singurul posesor de permis. Iar, in al doilea rand siguranta deplasari pana in statiune a fost una maxima, fara riscuri majore.
Acum, daca as fi pus in aceeasi situatie, as alege si eu sa inchiriez o masina.

Leave a Reply

