Secretul unei relatii longevive

Multe lucruri ar functiona mai bine si de multe rele ne-am putea pazi daca ar fi intelepciune. Eu cred si sustin parerea ca aici e cheia multor lucruri care nu functioneaza cum ar trebui, fie ca e vorba de rational sau emotional..Cineva , a fost intrebat: ” care e secretul unei relatii longevive”? Si raspunsul nu a fost acel cliseu folosit de majoritatea dintre noi, iubirea si respectul, nu, raspunsul a fost: INTELEPCIUNEA! Prima mea reactie a fost de nedumerire – surprindere, dar am constatat in timp deci doar prin experienta proprie ca este esential in relatiile interumane si intr- un cuplu sa existe acea intelepciune, doar cu ajurorul ei putem trece orice obstacol. Si eu indraznesc sa-l corectez putin pe Marin Preda si sa afirm: ” daca intelepciune nu e nimic nu e” !

Leave a Reply

