Latino Time- cursuri de dans

Despre dansuri am mai scris si voi mai scrie diferite articole chiar daca eu nu sunt un dansator. Recunosc ca nici nu mi-a prea placut sa fac asta. Poate de vine au fost vremurile. Cine stia, cine auzise de latino-time , prin anii “80?
Personal, spun ca nu stiam! Habar nu aveam, in adolescenta mea, de diversitatea dansurilor. Dar, daca eu nu am fost un fan al dansului, asta nu inseamna ca ele nu sunt necesare si ca oamenii sunt preocupati sa stie sa danseze, cat mai bine.
Atunci cand oamenii, indiferent de varsta, se decid ca a sosit momentul sa invete, sa danseze, cred ca cel mai bine este sa apeleze la profesionisti din acest domeniu. Doar cu ajutorul lor pot avea rezultate foarte bune intr-un interval de timp, relativ scurt. Bineinteles ca la o anumita varsta nu mai este atat de usor sa inveti, dar din fericire exista acum multe cursuri de dans, de unde se pot invata pasii corecti. Spre exemplu, in capitala un curs de dans , de la profesionisti poate fi usor asimiliat si, de asemenea atmosfera de la cursuri este una foarte placuta.Despre latino-time eu am aflat ca ofera cursuri de dans pentru copii si adulti. Asadar, puteti merge la cursurile de dans insotiti de copilul sau copii dumneavoastra. Si, ce este mai frumos decat sa inveti sa dansezi impreuna cu propriul copil.

Intr-adevar am intalnit de-a lungul timpului diverse persoane care apelau la prieteni, colegi si cunostinte sa ii invete sa danseze. Dar, in opinia mea, daca dorim sa invatam corect pasi de dans, cel mai bine este sa apelam la profesionisti.
Este foarte important pentru copii sa invete sa danseze corect. Atunci cand vor merge intr-un club sau la un eveniment special, va sti sa danseze si nu va face ca mine. In mod sigur va fi mai distractiv, pentru ei.  Adica, nu va sta mai tot timpul la masa, ca mine:).

In ultimii ani am constat ca tot mai multi tineri se distreaza dansand. De asemenea am observat si am fost mirat de cate stiluri de dans pot exista. Cei mai multi fac asta pentru distractie, dar am avut ocazia sa vad la lucru si dansatori profesionisti. Chiar daca v-am spus la inceputul postari, ca nu sunt un bun dansator, asta nu inseamna ca nu-mi place sa privesc cum danseaza profesionisti. Imi place, fireste!

Pentru mai multe informatii si adresa de contact in cazul in care doriti sa va inscrieti la cursurile de dans latino-time gasiti pe site-ul:www.latino-time.ro

Din blogosfera romaneasca va doresc spor la lectiile de dans si distractie maxima in cluburi, dupa ce veti invata sa dansati, desigur.:)

One thought on “Latino Time- cursuri de dans

Leave a Reply

