Guest-post: Noua masina de spalat Innex

Azi, am aflat de aceasta minunatie si m-am grabit sa-i fac un guest-post. De la inceput va spun ca eu am o masina de spalat,

Indesit si este Ok! Am cumparat-o cu banii jos, in decembrie 2009. Asadar, aceasta opinie va fi un impartiala!:)

De la inceput va spun ca designul este unul revolutionar, dupa cum vedeti si in fotografia alaturata.

Pentru toti timpul a devenit problema numarul 1. Ei, Indesit cu aceasta noua masina de spalat Innex, a rezolvat problema, deoarece exista programul de spalare de 30 de minut. Este un ciclu de spalare pentru tesaturi mixte. Si, nu este singurul sunt trei cicluri rapide, de spalare, inclusiv unul de doar 9 minute (cel mai rapid din piata) pentru a improspata eficient hainele tocmai purtate.

Eu, fac sport si ma bucur sa constat ca Indesit a gandit, pentru echipamentul sportiv  4 cicluri de spalare speciale pentru a curata si pastra echipamentele : -Sport delicat; incaltaminte sport; echipament fitness; tesaturi tehnice;

Sa va mai spun ca nu este spatioasa si, in consecinta nu ocupa mult spatiu.

”2 SECUNDE, 1 BUTON, 0 PROBLEME”

Innex este masina de spalat cea mai usor de folosit. Pentru a-ti spala rufele ai nevoie de numai … un deget!

Si, o spun din proprie experienta! V-am spus la inceputul articolului ca am un Indesit acasa si stiu ce zic!:)

Indesit are grija de mine!:)

Pentru noutati puteti accesa pagina de facebook a celor de la Indesit Romania.

Din blogosfera romaneasca va doresc un weekend minunat!

Leave a Reply

