Iluminat de la Atas Lighting

In primul rand vreau sa subliniez faptul ca Atas Lighting are o vechime mare in piata destinata corpurilor de iluminat. In vasta experienta acumulata in cei peste douazeci de ani, aceasta companie a realizat o serie de proiecte fiind cunoscuta in toata tara. Din 1994 si pana azi, compania Atas Lighting a finalizat 4000 de proiecte, un fapt care i-a creat o reputatie cu care putine companii se pot lauda.

Corpurile de iluminat sunt destinate decorarilor interioare, dar si exterioare. Acestea poarta semnatura unor marci de prestigiu in domeniu precum: OSRAM sau LUCENTE, reprezentand astfel garantia caliati. De asemenea diversitatea  corpurilor de iluminat este si el un fapt de necontestat.

Materiale precum bronzul, nichelul, cromul, lemnul sau fierul forjat, dau unicitate creatiilor realizate de Atas Lighting, fie ca avem de a face cu iluminatul unui hotel, fie ca este vorba de un centru comercial. Secretul consta in colaborarea cu arhitecti si designeri celebri care au creat piese de iluminat unice.

iluminat clasic

iluminat clasic

 

Aruncand o privire pe corpurile de iluminat Atas Lighting, prezentate, cum este si normal, pe categorii denumite: “modern, glamour, maria theresa, contemporan, retro, clasic, rustic, minimalist, urban, eco, hi-tech, bohemia, murano, art nouveau, vintage și colecții pentru baie”, am realizat cum stilul clasic poate fi combinat cu cel modern.

 

 

O atentie deosebita am acordat si acestui proiect de iluminat minimalist. V-am atasat si fotografia, deoarece eu am fost fascinat de cum arata.

minimalist

 

 

 

 

 

Sincer, va spun ca mie mi-ar placea un asemenea decor. Poate ca o redecorare a spatiilor existente din locuinta mea, cu un design prcum cel din imagine, va fi posibil intr-o perioada relativ scurta.

Nu imi imaginez ca o asa companie, precum Atas Lighting, ar putea dezamagi pe cineva. Experienta lor poate satisface orice pretentii, fie ca vorbim de proiecte mari de iluminat, fie ca-i vorba de proiecte mai mici, personale.

 

 

One thought on “Iluminat de la Atas Lighting

Leave a Reply

