O vacanta cu masina de la KoolDrive

Sunt in acest moment pe piata romaneasca foarte multe masini. Am si eu una! Dar, cand ai ghinionul sa pleci in concediu la munte sau la mare si te lasa masina, ce faci? Pai, ai acum varianta cea ma la indemana, inchirieri auto termen lung. De acolo iti ei, o masina pe care o vei da inapoi dupa ce iti rezolvi problema, asa cum am procedat eu in weekendul trecut.

Dar, sa revin si sa va povestesc ce s-a intamplat, de fapt. Ma rog, nu este atat de placut sa iti programezi un weekend si masina sa nu fie in stare buna de functionare. Adica, sa mergi la service-ul auto si sa constate mecanicul ca este necesara inlocuirea unei piese. Piesa care nu poate fi rapid montata si necesita cateva zile. Pai, nu te iei cu mainile de par. Ca, doar trebuie sa ajungi la munte cu familia! Rezervarea o ai facuta, familia este bucuroasa de aceasta excursie, pe care o ai planificata de ceva vreme si, tu ii anunti cu o zi inainte ca masina are nevoie de o reparatie, care da peste cap intregul program. Ghinion, ce sa mai spui! Dar, exista o solutie. O masina pe care sa o inchiriezi pe termen lung si sa ajungi, cu familia, in locul pe care il doresti. Pentru asa ceva sunt firmele de rent a car.
Da, exista si in Romania si eu am apelat la o asemenea firma care m-a scos din incurcatura. KoolDrive, se cheama, iar informatia mi-a fost data chiar de catre mecanicul insarcinat sa-mi repare masina personala. El, vazand cat de agitat sunt, datorita problemei ivite la autoturismul propriu, a zambit si mi-a zis. ” Stai linistit! Exista o solutie, ieftina si confortabila sa ajungi la munte in weekend!”

Reactia mea a fost, la inceput, una de mirare, dar dupa ce i-am contactat pe cei de la KoolDrive , m-am convins ca cele spuse de mecanic sunt lucruri reale si serioase. Sincer, nici nu as fi visat ca se poate apela la asa ceva. Si, uite asa am afla ca exista numeroase firme de inchirieri auto, care ofera acest serviciu la preturi acceptabile.

Sa va mai spun ca, in ciuda ghinionului, eu am beneficiat, pentru inchirierea unui Daewoo Matiz, de oferta lunii, de 12 euro pe zi. Asa, am ajuns in weekend, la Sinaia, impreuna cu familia si ne-am bucurat de aerul curat!

Ca o concluzie: inchirierea unei masini pe termen lung, fie ca este in scop de afaceri sau pentru a calatori intr-o vacanta, nu mai este un lucru necunoscut se poate pentru serviciile de inchirieri auto pe termen lung.

Leave a Reply

