Tata denaturat? Oare de ce ?

Oare cum este mai bine in viata? Sa fii tacut si daca nu iti convine sa taci sau sa spui ceea ce nu iti convine?
Eu pana acum am spus intotdeauna lucrurilor pe nume , dar se pare ca pentru unele persoane nu este bine asa! Oare sa ma schimb sau sa fiu incontinuare eu? De ce traim intr-o lume in care fiecare vorba si gest se interpreteaza?
De ce nu putem sa ne vedem fiecare de viata lui?
De ce oare suntem asa de rai cand viata e asa de grea?
De ce sa nu ne bucuram de fiecare vorba buna sau rea?
De ce sa nu ne traim viata fiecare dupa propriile reguli?
De ce daca esti putin mai plin de viata toata lumea crede ca nu esti sanatos?
De ce daca ma pun la mintea copiilor toata lumea crede ca nu gandesti?
De ce daca eu imi las copilul la bunici, pentru a putea merge la serviciu si ai oferi o copilarie, cum poate eu nu am avut, esti considerat “tata denaturat”?
De ce daca intr-un wekeend, copilul meu sta la bunici (socri), pentru a se bucura unii de alti, sunt iar tata denaturat?
Oare de ce ??

Leave a Reply

