Regalistii ?

Regalistii ?
Se stie ca in tara noastra ” restituirile ” constituie o mare problema. Cu frati mei am de primit ( probabil ) ceva peste 3 ha de teren agricol. De 25 de ani ma gandeam cui trebuie sa-i multumesc atunci cand voi primi actul de proprietate: primarului , notarului, judetului, guvernului, presedintelui ?

Nu a fost cazul, nu am primit actul- dar eu tot sper. Asa mi-am amintit cate injurii au dat regalistii lui Iliescu ( comunistul, bolsevicul, etc. ), pentru DIVERSE . Dar, pana la urma a primit fosta familie regala mii de ha. de teren agricol, mii de ha. de padure, nu stiu cate case si castele – devenind probabil cel mai avut fost rege din Europa. Nu am auzit pe nimeni din regalisti sa multumeasca ( asa de bon ton )- ba denigrarile continua.

Probabil fostul rege o fi facut acest gest.

Leave a Reply

