“Iubeşte-mă tu prima, ca să te iubesc şi eu”

Când două persoane orgolioase se iubesc, iubirea nu îşi va găsi nicicând plenitudinea, blocată în permaneță în tărâmul arid al mândriei, ale cărui bariere irefragabile se văd cu exactitate.
“Iubeşte-mă tu prima, ca să te iubesc şi eu” pare a fi principul diriguitor al celor care îi permit ego-ului să pună stăpânire pe ei… Suntem unii lângă ceilalţi, dar trăim atât de izolaţi în lumile noastre interioare. Când ne ciocnim de alte universuri lăuntrice ale exponentilor alterității, cutremurul este de-o magnitudine impresionantă şi ne zguduie din temelii. De multe ori suntem prea împovăraţi de problemele de zi cu zi încât uităm să lăsăm garda jos şi să ne arătăm cum suntem noi cu adevărat…
Şi, pe cale de consecință, izvorăsc cu zbucium “jocurile”, ambiţiile, confuziile, rănile, frustrările, dezamăgirile, regretele şi amarul “cum ar fi fost dacă?”
Înțelepciunea populară a statoricit ideea că a fi iubit îţi dă putere, iar a iubi îţi dă curaj.Ce adevărat!
Să ridicăm, deci, steagul alb şi să renunţăm noi primii la orgoliu, să le dăm şi celor pe care îi iubim puterea: puterea de a iubi, puterea de a-şi arăta adevărata faţă şi de a depăşi graniţele fortificate ale propriului ego.

3 thoughts on ““Iubeşte-mă tu prima, ca să te iubesc şi eu”

  1. probabil doi orgoliosi nu pot face casa. Probabil. Dar suntem datori sa cautam pana cand gasim ceea ce ne trebuie. Nu ne schimbam de dragul schimbarii, ne schimbam de dragul omului de langa noi

    • Eu zic ca nu tb sa schimbi pe nimeni,cand ai cunoscut acel om cu care iti petreci viata nu l-ai cunoscut ca sa schimbi ceva la el l-ai cunoscut asa cum e si lucrul asta te-a facut sa iubesti acel om datorita caracterului lui/ei eu zic ca daca exista comunicare intelegere lucru care in ziua de azi multi nu îl cunosc sau il pierd pe parcursul timpului…exista iubirea adevarata…in fiecare dintre noi exista un ego pe care multi poate nu si l-au descoperit,unii încearcă sa si-l descopere iar unii dintre noi posibil sa si-l fi gasit doar ca nu stiu cum sa si-l pună in valoare

Leave a Reply

