Pariuri online

Am certitudinea ca sunt multi cititori care au pus macar un bilet la pariuri. Sunt sigur de acest fapt. Acum, ca a fost castigator sau necastigator, nu am de unde sa stiu, dar este posibil ca unii sa mai fi incercat inca odata. Sincer, vorbind eu am avut o perioada cand completam saptamanal cateva bilete, dar nu ma pot lauda cu castiguri mari. Totusi in ultima vreme ma gandeam sa caut niste site-uri de pariuri online… pariuri sportive, desigur si sa mai pun cate un bilet. Nu se stie niciodata de unde sare norocul.

v2
Cred ca modul meu de a paria, in trecut, a fost unul gresit. De multe ori pierdeam pe un bilet deoarece pariam pe multe meciuri, fiindca nu ma multumeam cu un castig de 80-100 de ron, pe bilet, vroiam mai mult. Ca orice jucator imi doream sa dau lovitura cea mare. De acum inainte voi schimba acest mod si voi paria pe mai putine meciuri. Voi cauta in continuare pe internet ponturi bune, cat mai bune, bietul zilei, chiar daca nu va fi un castig mare.
Sunt multe site-uri in online care au sectiunea biletul zilei, dar cele mai bune mi se par a fi ponturi-bune.ro. Acolo sunt multe ponturi pentru bilete si, din ce am observat pana acum, de cele mai multe ori au iesit castigatoare. Este normal pentru orice parior daca vede ca majoritatea sunt bilete castigatoare, incerca si el viitoarele ponturi bune.
V-am spus, la inceputul articolului, ca nu am mai pus bilete la casele de pariuri si mi-am cam iesit din mana, de aceea ma inspir de pe site-ul ponturi-bune.ro.

Ca si sfat, din experienta mea, cand pui un bilet, alege cotele cel mai mici, pentru ca de multe ori se intampla sa castige echipa care are cota ce-a mai mica. Si, de asemenea, este bine sa ne informam despre meciul respectiv, sa vezi istoricul, clasamentul, ce jucatori joaca si apoi sa te hotarasti pe cine pariezi.

Atunci cand doresti sa pui un bilet la casele de pariuri, cel mai bine e sa alegi in online, de pe calculatorul tau. Asa ai mai mult timp la dispozitie si, in plus beneficiezi de o sursa de informare (site-urile sau forumurile) pe care o poti accesa foarte usor. Daca mergi direct la o casa de pariuri in oras, nu prea ai de unde sa afli detalii despre meciurile pe care pariezi, astfel incat sa faci un bilet bun si sa ai o sansa de castig. Este parerea mea, fireste! Fiecare are optiune lui!

Sper ca sfatul meu, de a alege sa pariati de pe site-urile online de pariuri sportive sa va fie de folos.

3 thoughts on “Pariuri online

Leave a Reply

