De la altii: Lilika May Alexe

Am reusit sa atrag privirile, astazi . Pentru ca am indraznit sa intru in Camden Town fara parul rosu , fara piercing , fara tatoo , fara ” Marlboro Racing ” jacket cu franjuri Winnetou ‘s style , fara machiaj a la Amy Winehouse , fara rochie cu trena si sireturi … Si n/ am mancat nici Thai food. Si n- am fumat nici iarba . Eram singura singura!
N- am putut sa fac nici poze de teama sa nu raman fara IPh.
Cand am vrut sa ies ,din valul in care am fost prinsa accidental ,am constatat ca Statia de metrou era inchisa si taxiurile ticsite .
Asa ca am mers pe jos prin ” marea de oameni “pana la statia urmatoare , unde liftul nu functiona asa ca am fost nevoita sa cobor (bine ca n- am urcat! ) 66 de scari ” in melc ” … ca sa prind un metrou !
Acum sunt acasa , cu picioarele pe pereti !
Fericita ca nu ma asortez cu Camden Town imi promit ca nu mai calc pe- acolo! Nu !!! Urasc Vintage ul !
Dincolo de asta , in 4 zile ma voi bucura de Romania mea frumoasa si naturala !
Despre o altfel de zi din viata mea!

Sursa: LiliKa May Alexe- Londra

One thought on “De la altii: Lilika May Alexe

  1. In drum spre casa am intrat la shop ul de peste drum sa- mi cumpar ” o apa Evian” ! ” Gandeam ” in limba materna cand l- am auzit pe vanzatorul Indian de la casa , ” Bag or no’ bag” !?

Leave a Reply

