Preliminarii Euro 2016

Iubitorii fotbalului sunt la curent cu rezultatele din preliminarii euro 2016. Nu cred ca exista fani ai echipei nationale care sa nu-si puna sperante intr-o prezenta romaneasca la Turneul Final din 2016, care va fi gazduit de Franta. De asemenea, am certitudinea ca se cunoaste faptul ca la acest turneu se vor califica 24 de echipe, din grupele ce se afla in plina desfasurare. Este pentru prima data in istoria acestei competitii, cand se vor califica 24 de echipe. Nu stiu daca e bine sau nu, cert este ca vor fi mai multe meciuri.

Turneul final se va incepe pe 10 iunie 2016 si se va intinde pe durata unei luni intregi, finala fiind programata a se disputa pe 10 iulie 2016.

2060154_w1

Rezultatele de pana acum cred ca va sunt cunoscute, mai ales cele ale nationale noastre conduse de catre Anghel Iordanesc, cel care are la activ cea mai buna clasare la un turneu final. Pentru cei mai tineri, nationala Romaniei a reusit la turneul final mondial desfasurat in SUA, in 1994 sa atinga sferturile de finala.

Imi amintesc de noptile minunate pe care nea Puiu si generatia de aur, ni le-a oferit in acea vara. O vara de neuitat si inca neegalata. Poate, ca anul viitor nea Puiu, in Franta, impreuna cu elevii sai, va egala sau de ce nu, va depasi acea performanta. Cu toate ca din punct de vedere al valorii, generatia de aur ramane net superioara.

Acum, recunosc ca sunt un fan al acestui sport si sunt conectat la ceea ce se intampla atat in privinta echipei nationale, cat si la nivel de cluburi care activeaza in Liga Nationala. Citesc presa sportiva, ma informez in privinta rezultatelor pe care le obtin echipele mele favorite si ori de cate ori am timp, merg pe stadioane. Nu asa cum mi-as dori, dar reusesc sa ajung la cele mai importante partide pe care le disputa nationala noastra pe Arena Nationala din Bucuresti.

Sa revin, la preliminarii Euro 2016 si sa va mai spun ca eu am incredere in antrenorul echipei noastre, chiar daca exista cateva voci care fac comentarii rautacioase (e vorba de o parte a presei sportive nesemnificatva ca numar de cititori),  eu cred ca Romania va fi prezenta la Turneul Final din Franta.

Informatii legate de preliminarii euro 2016 , gasiti si in mediul online pe site-ul special creat pentru acest eveniment fotbalistic a anului viitor, unde am speranta ca nationala noastra se va califica si va avea o prezenta cat mai lunga, in competitie.

Leave a Reply

