Ce zi e azi? Luni?! Dar luni a fost săptămâna trecută!

Trebuie ca n-am iesit destul la piscina vara asta (care nu stiu cand a inceput, cand a ajuns in toi deja, cand poate deja… a trecut), dar asta e, imi asum si dau copy/paste de la Nora Dinca, de pe profilul de facebook, si de la domnul acela minunat din paranteza!

Ce zi e azi? Luni?! Dar luni a fost săptămâna trecută!

Marți! Hmm…Marți a fost anul trecut. A fost marți ca popa!
Miercuri? Secolul trecut, după câte știu, a căzut într-o miercuri.
Joi… Într-o joi a fost arată Cartagina, într-o joi a fost arsă biblioteca din Alexandria. Imposibil să nu fi trecut nici o zi de atunci!
Vineri…sâmbătă? Eu am mai auzit odată de zilele astea, nu-mi umblați cu povești!
Poate duminică! Timpul dinaintea Genezei se numea duminică! Îmi aduc bine aminte!
…Dumnezeule, toate zilele au fost…Nu ne-a mai rămas nici o zi, nouă.” (Marin Sorescu – Întrebare)

 

Leave a Reply

