Cu autobuzul!

Vineri ma urc intr-un mijloc de transportul local …ma ataca taxatoarea de pe scara “biletul”..

-Stai femeie sa urc si pe urma!

La 5 minute vad cum o tipa si ii baga discret 1 leu in palma si nu mai cumpara bilet….mi-a stat pe limba sa ma iau de ea, dar mi-a fost rusine de varsta ei….

Sambata aceiasi poveste, alt autobuz, alta taxatoare…Eu platesc ca prostul 2 lei si imi da bilet si alta tipa ii baga 1 leu in “manuta”, iar m-am umplut de draci…sa le zic, sa nu le zic, sa le fac fotografie sa nu le fac…..mi-a fost rusine de varsta lor…

Pe partea cealalta daca face asa cu 10 pe zi X 21 zile fac si ele de un “cola”..a drak Romanica asta….M-am uitat la nr auto  ambele aveau 66 pe placuta unul alb si unul rosu (otobusu)…o fi semnul diavolului 666 ? 

-Ce ar trebui sa fac? …sa mai cumpar bilet…sa nu imai cumpar..sa merg cu “nasa”, sa dau si eu 1 leu la taxatoare ?

Cred ca o sa ma urc in taxiurile care opresc in statie ca alea au si aer conditionat.

Leave a Reply

