Decoratiuni auto 4cars

Decoratiuni auto 4cars

Accesoriile auto, ma rog, mai nou li se spune decoratiuni auto, au constituit din totdeauana o preocuparea pentru posesori si iubitori de autoturisme din Romania. De fapt, nu numai noi romanii suntem atrasi de acestea, am vazut multe emisiuni pe tema asta si la posturile tv. de afara. Asadar este o preocupare globala. Oriunde vom merge in lume, vom descoperi masini care mai de care avand decoratiuni…
La noi, de curand am navigat prin online dupa tuning la automobile si motorul de cautare m-a indrumat la o decoratiune auto 4Cars. Nu ca as fi un fan al “impopotonari” autoturismului , dar cautam niste faruri mai cool.
Sunt unul din cei care considera ca un autoturism trebuie sa functioneze as cum proiectantul si, mai apoi fabricantul la conceput. Iar, daca cineva doreste sa faca anumite modificari, acestea trebuiesc facute intr-un servic autorizat si cu piese omolaogate RAR. Nu de alta, dar siguranta in trafic este cu mult mai importanta, decat anumite decoratiuni, ca sa folosesc si eu termenul acesta.

decoratiuni Acum, daca ma gandesc la o decoratiune auto 4Cars si, la un bec halogen, de pe site-ul 4Cars, nu consider a fi o modificare care sa afecteze siguranta si bunul mers al autoturismului.

In domeniul acesta, auto, va reamintesc faptul ca avand o experienta de cativa anii printr-o scoala de profil, pot sa imi dau cu parerea, fara sa gresesc. Sau ma rog, asa cred le momentul acesta. De aceea sfatul meu pentru aceea dintre dumneavoastra care detineti un autoturism, este sa nu interveniti foarte mult in aspectul unui autoturism. Si, ma refer in principal la motor, sistem de franare, sistem de directie. Modificari in aceste sisteme ar putea duce la o functionare incorecta a autoturismului si la un accident nedorit. Nimeni nu-si doreste asa ceva. De lucrul acesta sunt sigur, dar necunoasterea ii poate impinge pe unii la anumiti asa-zisi mecanici, dornici de capatuiala.

Acum, sa va spun ca pe site-ul ce de curand l-am vizitat piesele prezinta stampila RAR, ceea ce ma duce cu gandul ca ele sunt de calitate.

Decoratiunile sunt ca cele din imaginea pe care v-am atasat-o si se aplica pe caroserie, deci nu-i vorba de modificari majore ci de un look nou pentru masina. Cui ii place, fireste!

Sincer, va spun ca am vazut asa ceva, la un tanar. Nu comentez despre gusturi, asa ca n-am sa ma pronunt cu privire la aspectul acesta.

Daca va place ramane la alegera voastra.

Leave a Reply

