Cum te-ai hotarit tu sa te-apuci de alergat?

Am fost intrebat: “draga, dar cum te-ai hotarit tu sa te-apuci de alergat? Tu care ai fost inactiv o viata si chiuleai de la orele de educatie fizica si sport.” (nu am incotro, admit, asta este adevarul de atunci).

Raspunsul meu a sosit grabit: ” omule, pai sa vezi cum s-a intimplat, cu hotarirea mea. Intr-o zi, am simtit cum: chilotii ma stringeau, umerii incepusera sa arate ca niste pulpe grase, iar burduhanul luase forma si consistenta unui aluat de cozonac. Asa ceva nici ca mi se mai intimplase.

Ma simteam greoi si apatic si m-am gindit ca ar fi sanatos sa intervin, inainte sa ma transform intr-un grasan, cu tensiunea ridicata (nu sunt satul de grasii din jurul meu?)

Si, acum, fie vorba intre noi: ce alta treaba am de facut, decit sa dorm si sa alerg, ca sa traiesc o suta de ani, sa apuc si eu sa-mi vad copiii si nepotii fericiti sub acoperisurile lor, asa cum se recomanda in sablon (vezi ca asta e o gluma). Si-ti reamintesc, eu, decit sa ma contrazic cu cineva, mai bine fac 20 de ture pe terenul de alergare. Este mult mai sanatos si mai constructiv. Hai pa, la revedere si abtine-te de la alte intrebari banale.”

One thought on “Cum te-ai hotarit tu sa te-apuci de alergat?

Leave a Reply

