Cum erai tu acum 20 de ani?

Cum erai tu acum 20 de ani? Dar acum 5 ani? Grele intrebarile! Iti mai aduci aminte de toate greutatile pe care le-ai depasit de anul trecut pana acum?

Atunci cand ai nevoie de incredere in tine si in capacitatea ta extraordinara de a depasi toate problemele cu care te confrunti, doar constientizeaza ca ai trecut, mai usor sau mai greu, insa cu succes, peste tot ceea ce ti-a adus pana acum viata in cale.

Iar daca aceasta este realitatea, de ce sa-ti fie frica de viitor? Crede in tine, crede in faptul ca ai in interiorul tau toate resursele de care ai nevoie, crede ca vei gasi intotdeauna solutii la toate problemele cu care te confrunti si paseste cu hotarare inainte.

Fie ca este frig, ploaie, ger, furtuna, cald sau soare, tu stii sa te adaptezi si sa treci prin toate.

Crede in tine pentru ca ai toate motivele sa o faci!

5 thoughts on “Cum erai tu acum 20 de ani?

  1. Intotdeauna am zis ca nu am curaj sa fac multe lucruri , ca am nevoie de ajutor pentru toate si uite ….am trecut peste moartea sotiei in iunie, a tatalui in decembrie…..deci am fost puternic, desi inca tremur ca am ramas singur DAR citind mesajul tau imi schimb parerea….o sa-mi descarc mesajul in telefon sa-l citesc zilnic…

Leave a Reply

