Zilele de vara

Cu melancolie ma gandesc la zilele de vara cand alergam cu picioarele dezvelite. Intr-un viitor imediat, iar voi fi nevoit sa-mi pun izmene, sa nu-mi inghete curu’, mai ales ca terenul de alergare se afla linga apa si, uneori, bate un vant turbat, de-mi zboara gura din loc. Hai iarna cotofana, vino de ma prinde, sa vedem care pe care…

PS: Adidasii mei preferati sunt Skechers. Atunci cand i-am descoperit, de bucurie mi-am cumparat doua perechi la fel, desi am fost sfatuit sa nu fac asta, sa iau macar alta culoare. I am so set in my ways, ca nici naiba nu ma mai scoate din ale mele. Tzup tzup tzup! 1, 2, 3 run! 1, 2, 3 run! Feeling determined and enthusiastic.

4 thoughts on “Zilele de vara

  1. Avem macar un lucru mare in comun : adidasii. Din pacate preferatii mei nu se mai fac. Ii spalam la masina o data pe saptamana si erau ca noi de fiecare data. Î-am iubit.

Leave a Reply

