România, o colonie saraca

Circul ultimelor zile ne-a arătat limpede cum este condusă România. Se organizează un „spontan” pentru debarcarea guvernului legitim şi este trimisă(de data aceasta chiar prin media!!!) propunerea corectă politic. După o mascaradă de consultare, marcată inclusiv de gesturi neconstituţionale(vezi consultarea cu cetăţenii privaţi din securitatea civică), este înscăunat acel prim ministru al cărui nume a fost ales de stăpâni. Există oare ceva mai fanariot decât această mostră de pseudo-democraţie? Mai aveţi nevoie de alte dovezi în sprijinul evidenţei că românii sunt trataţi mai rău decât sclavii de pe plantaţie? Ne-am transformat din stat independent în colonie, din naţiune în gloată de proşti.

Da, dragi romani, nu numai ca nu ne-am luat tara inapoi, ci am instrainat-o si mai mult, de acum. Sub aceasta masca a guvernului tehnocrat, România va deveni nici mai mult, nici mai putin, decat o mare colonie si o viitoare carne de tun in iminentul conflict global care bate la usa.

One thought on “România, o colonie saraca

  1. Eu am ajuns la o singura concluzie si am vazut si ce ati spus este 100% adevarat, dar concluzia mea este ca suntem exagerat de prosti ca nu facem nimic si cu asta am spus tot, ca noi traim in tara asta , nu alti

Leave a Reply

