Miscarea in anotimpul rece

111Nu am mai scris pana acum articole legate de miscare, adica articole legate de activitatea sportiva a noastra. Asadar, e primul articol, dar nu si ultimul, deoarece suntem in sezonul rece de iarna si pedalatul pe sosea, a intrat in pauza. Bicicleta, nu si noi. Daca nu v-am spus pana acum, o fac in acest articol. Eu sunt practicant de ciclism. OK! Acum stiti:) Sa va mai spun ca acest articol mi-a venit dupa ce am vazut aceasta pagina, pe facebook.

Cum bicla sta si se odihneste in garaj, sala de fitnes ar fi locul cel mai bun pentru a inlocui miscarea. Stim cu toti ca miscarea nu trebuie sa intre in vacanta. Pai, sa luam ca exemplu: un sportiv daca, nu se antreneaza constant, masa lui musculara se va atrofia in timp. Asadar, pe timpul iernii, pentru mine care iubesc, cum v-am spus ciclismul, o banda de alergare ar reprezenta varianta cea mai viabila si comoda in acelasi timp.

Acum, ce sa zic, saptamana trecuta, mai precis duminica dis de dimineata dimineata, am fost la sala si mi-am facut abonament pe trei luni.…acolo, aglomeratie!

images

Waw!!!! lume, multa, dorinta de miscare! …clar a prins faptul ca miscarea inseamna sanatate, indiferent de modalitatea pe care o alegem fiecare dintre noi…important e pana la urma sa facem miscare.

Am vazut, cu proprii mei ochi, cu multi au ales sa faca miscare, fie ca sunt exercitii pentru mentinerea formei fizice, cum e in cazul meu, fie la altii pentru slabire. Asadar, o banda de alergare ar fi necesara si in primul caz al meu si in al doilea. Aceasta se poate aseza in dormitor, fara prea mult efort si nici nu ocupa spatiu. Nu degeaba medicii ne recomanda sa facem miscare…uite frate ca daca nu ai timp seara inainte de culcare, in loc sa stai, in pat cu laptopul in brate …mai bine “te asezi” un pic la transpirat pe banda…

Sala, la care merg este dotata cu de toate, si normal are un spatiu prietenos. Are banci pentru abdomene, tower revolutionar, aparate de exercitii pentru abdomene si multe altea parate numai bune…pentru mentinerea formei fizice.

Asadar, dragii mei, nu uitati sa faceti miscare si intrati pe pagina de facebook al carui link vi l-am dat, poate va inspira in a gasi un mod placut de petrecere a timpului liber!

Din blogosfera romaneasca va doresc multa sanatate!

One thought on “Miscarea in anotimpul rece

Leave a Reply

