Vanzari in crestere, de sarbatori

De Craciun si Revelion vanzarile la rochii cresc

IMG_7357-465x696Hainele, sunt un lucru, care vrem nu vrem, fac parte din viata noastra de zi cu zi si oricat ne-am dori sa evitam magazinele destinate articolelor vestimentare, promotiile ne vor face mereu cu ochiul si nu vom putem rezista tentatiei de a intra si de a mai cumpara ceva ( vezi aici: modele de rochii frumoase ieftine .
Sunt si eu unul dintre cei care nu pot evita ceea ce imi place si, daca imi place il cumpar indiferent de pret, daca-i vorba de un cadou!
Cu toate acestea nu pot sa nu spun ce am observat in ultima vreme si anume o scadere a vanzarilor, la magazinele clasice. Evident, pierd teren in fata celor din online.
Suntem in luna decembrie, luna a cadourilor si un moment mai potrivit decat acesta pentru a creste vanzarile, nici ca mai exista. Acum este perioada cand se cumpara de la bijuterii, incaltaminte, electrocasnice si alimente, pana la rochii casual sau rochii pentru seara dintre anii.
Este stiut faptul ca doamnele si domnisoarele isi cumpara pentru Craciun si Revelion haine noi. Si, cum traim in era tehnologiei cautarile pe net au crescut vizibil, in ultima vreme. Asta-i semn ca sarbatorile de iarna sunt la un colt de noi si oamenii in aceasta perioada devin mai buni si mai darnici.
Bineinteles ca nici eu nu m-am putut abtine sa nu navighez prin mediul online pentru a vedea noile promotii. Asa cum se spune ca gusturile nu se discuta asa si cu noile promotii, ele sunt dar nu se discuta:)
Asadar, dragii mei, sarbatorile sosesc si toti oamenii vor sa-si faca cadouri, iar din ceea ce observ eu cele mai frecvente si utile cadouri sunt cele care contin rochii ieftine, rochii casual, incaltaminte si accesorii. In comparatie cu alti ani si alte evenimente ( cum ar fi Black Friday) cumparaturile de acum, dispun de o perioada mai mare de timp…si de o varietate mai mare. Iar, din ceea ce am observat eu, pentru Craciunul din acest an si Revelion, vanzarile vor depasi pentru unii, estimarile facute la inceput.
Stiu ca am insiruit cuvinte pozitive dar realitatea este aceea ca acum importam aproape totul, de la alimente pana la haine sau electrocasnice. Si, pentru ca hainele este tema de azi a acestui articol, Romania a ajuns sa confectioneze haine pentru export, iar pe piata interna ajung cele din import. O ciudatenie cum numai la noi gasesti. Partea buna este ca exista oferte de rochii ieftine si rochii casual! De aceea imi permit sa recomand  rochii casual comode si frumoase si magazinul online HelenBoutigue. Avantajul consta si in faptul ca exista un tabel de marimi, foarte util.

Acum, ca tot am deschis acest subiect vreau sa va mai zic o chestie. Pentru noi barbati e simplu cu imbracamintea. Un pantalon, o camasa, un tricou, o cravata si-un costum…si, gata s-a rezolva! Daca esti si un pic mai rebel lucrurile sunt si mai simple: alegi o tinuta sport si gata, te-ai rezolvat…
Despre haine si magazinele din online se poate vorbi mult si bine, de la felul cum se pot asorta in diferite variante de culori si pana la piesele scumpe de colectie care nu au nimic in afara de ambalaj. Lucrul acesta il puteti constata si voi, in jurul vostru, in fiecare zi.

Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti spor la cumparaturi.

Leave a Reply

