Aplicatia DentaBook

De curand, prin navigarile mele, prin si cu ajutorul internetului, am descoperit o aplcatie de software stomatologic, DentaBook. Aceasta aplicatie, in opinia mea este noua si in acelasi timp e inovatoare. O aplicatie web al carui rol proncipal este simplificarea modului de programarea a viitorilor pacienti, la un cabinet stomatologic, este extrem de utila. Daca ne gandim la cat timp trebuie sa asteptam atunci cand mergem la dentist, putem spune ca aplicatia DentaBook, ne scuteste de emotiile asteptari.

Daca va veti intreba cum aplicatia aceasta functioneaza, am sa va spun ca printr-un SMS, ni se va aminti ca in ziua respectiva avem procramare la stomatolog.
Aplicatia DentaBook este foarte simplu de descarcat din Magazinul Google Play. Sunt peste 100 de medici stomatologi care acceseaza zilnic aceasra aplicatie DentaBook.

Asadar, puteti accesa aplicatia cum de pe site-ul Dentabook.ro si va puteti inregistra gratuit. Oferta este valabila pana la data de 31 decembrie 2015 !

In ceea de a doua parte a acestui articol ma voi referi la cat de minunat este sa ai un zambet frumos. Asta datorita unui articol de promovare cabinet stomatologic. Pana sa citesc articolul respectiv, subiectul nu ma interesa, dar imi doresc, un zambet minunat si-atunci trebuie sa pasim din cand in cand, intr-un cabinet stomatologic sau clinica dentara.
Fie, ca mergem datorita unei recomandari sau pur si simplu am vazut o reclama, cu siguranta vom avea, prima data o strangere de inima. Parca asa se zice. Nu-i deloc placut sa mergem la un medic, dar dupa aceea vom avea niste dinti sanatosi si un zambet minunat.

Este o teama pe care eu personal am avut=o de mic. Nu mi=o explic, dar ea nu se prea justifica, acum, avand in vedere tehnologia noua care a patruns si la noi in Romania. Sunt cabinete stomatologice dotate cu noua tehnologie. Sunt medici foarte buni. Asa ca nu vad, de ce? De ce aceasta teama sau poate ne lipseste educatia necesara. Rste un subiect care a fost si este in continuare dezbatut. De ce , romanii au probleme legate de dantura. Probleme mai multe decat au altii.

Sigur se va mai vorbi mult si se va mai scrie mult. Parerea mea, e ca mergem cam rar la dentist, pentru a preveni problemele dentare. Si, nici nu ne “inghesuim” sa folosim pasta de dinti! Sigur, voi deranja, dar cam asa vad eu lucrurile…legate de acest subiect.

Asadar, daca vrem dinti frumosi dar nu ii ingrijim, n-o sa mearga. Sa nu mai zic ca putem fi pusi in situatia de a purta un aparat dentar. Sau si mai grav, datorita cariilor, s-ar putea sa ne miroasa gura. Deh, mai stai de vorba cu o fata si mu-i deloc placut.

In incheiere, vreau sa va reamintesc ca pana la 31 decembrie 2015 ne putem inregistra gratuit pe site-ul DentaBook pentru a beneficia de aplicatia prin SMS.

Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti parte de cel mai minunat zambet. Sa putei fi cuceritor/cuceritoare:)

 

One thought on “Aplicatia DentaBook

Leave a Reply

