Ai grija de dantura ta!

O dantura sanatoasa cu Velvet Dental

Mereu am avut impresia ca noi romanii nu dam o mare importanta ingrijiri danturii. Dar, vazand cate clinici de stomatologie sunt, cred ca m-am inselat. Nu pot sa functioneze atat de multe cabinete, fara sa aiba pacienti. E o logica economica de cerere si oferta, ca in oricare alt domeniu.

Ai grija de dantura ta!

Dantura si ingrijirea ei este un subiect foarte important. Alimentele pe care le consumam zi de zi pot influenta starea de sanatate a danturii. Daca avem un mod de viata care ne face sa mancam de multe ori, in fuga, prin oras, cu siguranta ca ne va afecta dantura. Asa ca, vizta periodica la un cabinet stomatologic, devine obligatorie.

Am vazut si eu, ca si voi, multe persoane la cabinetele medicale, cu probleme destul de grave. Stim, de asemenea cat de costisitoare sunt tratamentele si lucrarile pe care un dentist trebuie sa le faca pentru ca dantura sa fie din nou sanatoasa. Despre durerile insuportabile, nu mai vorbesc.

Sunt adesea cazuri cand unul dintre dinte este atat de afectat incat dentistul nu poate face nimic, asa ca extractia, care nu-i deloc placuta, este singura varianta. Iar, un implant dentar, nu este asa de usor de realizat si nici ieftin.

Legat de mine, vreau sa va spun ca nu imi place deloc sa ma duc la un cabinet stomatologic, deoarece imi da o senzatie ciudata si fac tot posibilul sa nu prea ajung in situatia de a fi pus in situatia de a lua drumul spre cabinetul stomatologic.
Am un amic care s-a intors recent in tara si a cautat o clinica stomatologica in Bucuresti pentru a-si rezolva anumite probleme ce le are cu dantura. Dupa cum bine stiti, afara e foarte scump, asa ca cei care vin in acasa in vacanta, trec si pe la dentist pentru ca-i mai ieftin. Am dat o cautare pe net pentru cabinet stomatologic Bucuresti si am reusit sa gasesc si sa-i recomand amicului meu o clinica foarte buna unde lucreaza medici buni.

In ultima perioada, am citit in mass-media de specialitate ca datorita profesionalismului medicilor stomatologi, dar si a costurilor scazute, tot mai multi straini au ales sa se trateze in Romania. Lucru benefic, pentru ca asa o nisa a turismului medical creeaza venituri pentru angajatii dintr-o clinica si nu numai!

Din blogosfera romaneasca va dores s-aveti o dantura santoasa, pentru un zambet frumos.

PS. 1.Aveti grija de dantura voastra si nu neglijati micile probleme dentare, ele cu siguranta se vor agrava in timp!

2. Clinica stomatologica Velvet Dental dispune de un laborator propriu de tehnica dentara!

3. Legat tot de pct. 2. se pot face programari telefonice. Numerele le gasiti pe site, al carui link l-am atasat la acest articol.

One thought on “Ai grija de dantura ta!

Leave a Reply

