Piese de la dezmembraripenet.ro

Din primele randuri ale acestui articol, va atrag atentia, ca este pentru barbati. Este facut, acest articol, de un barbat pentru barbati, deoarece e strict legat de masini.
In fiecare zi, suntem asaltati, pe net de diverse reclame, pentru diverse produse. Acum, despre piese auto, am vazut foarte multe reclame.

Unele sunt utile, altele plicticoase. Bineinteles ca toate au un numitor comun: pretul cel mai mic si livrarea cat mai rapida. Personal il consider ca un lucru firesc, societatea a evoluat, noi romanii am evoluat, asadar si site-urile online tin pasul cu aceasta evolutie.
Am amintit de piese auto. De curand am vazut un site: dezmembraripenet.ro si imi puneam intrebarea daca e bine sa achizitionezi un motor de la dezmembrari, pentru masina? Unii ar zice ca nu, altii, cu mai multa experienta in domeniu, spun ca e ok! Problema e sa fie functional si sa se potriveasca, cu ceea ce inlocuim la masina noastra.
In opinia mea, depinde si de ceea ce gasesti. Daca ai norocul, ca motorul pe care l-ai gasit, sa provina de la o masina care a rulat putin, dar in urma unui accident, proprietarul a considerat ca mai bine o da la dezmembrari, decat sa o repare, te-ai scos.

Legat de afacerea cu piese auto din dezmembrari, va spun ca in alte tarii acest segment este foarte puternic dezvoltat. Sunt piese bune si foarte bune, sunt motoare functionale pe care le poti gasi chiar si la jumatate din pretul celor noi, dar care isi fac treaba ca si cele noi. Pana la urma asta conteaza! sa iti faci treaba cu el.

Sa va dau si un exemplu: cauti un motor de Dacia Sandero, unde mai gasesti asa ceva. Nu discut de ce ai ajuns in aceasta situatie. Sfatul meu e sa profiti de internet. Pe site-ul amintit de mine, mai sus exista asemenea motoare. Ai acolo un nr. de telefon pentru a te informa de starea lui. Livrarea se face prin curier cu plata ramburs. E simpu, nu!

As putea sa va mai dau si alte exemple de motoare, dar mai bine intrati pe site-ul dezmembraripenet.ro, pentru a vedea cu ochii vostrii.

PS. Acum intelegeti de ce am spus la inceput ca acest articol e doar pentru barbati:)

 

 

One thought on “Piese de la dezmembraripenet.ro

Leave a Reply

