Barcelona- destinatie turistica de vis!

barcaIn opinia mea, Barcelona este unul din cele mai frumoase destinatii turistice din lume. Ca si atarctie turistica, Barcelona, starneste anual curiozitatea milioanelor de vizitatori, care aleg circuite sau vacante ( vezi oferte bune de city-break-uri aici, pe SCOTIANUL.ro) minunate in capitala Cataloniei.

 Barcelona, un oras al contrastelor, un oras activ cu o arhitectura frumoasa.
Din descrierile pe care le aveam, inainte de a ajunge acolo, imi facusem deja o impresie. Dupa cele 5 zile petrecute am realizat cat de frumos este acest oras, plin de oameni cu trairi difeite si-o atmosfera in care te pierzi.
Primul lucru pe care l-am facut in Barcelona, a fost sa iau metroul si sa merg in port pentru a vedea yacht-urile si barcile viu colarate ancorate la cheu, dar si terasele din apropiere in care fructele de mare sunt din abundenta.
A doua tinta, a fost plaja din Barcelona, ajungand in Parc de la Ciutadella (unde se afla cladirea Parlamentului Catalan si Gradina Zoologica, nelipsite din circuite destinate turistilor).

A doua zi, am vizitat Catedrala Gotica, constructie impunatoare, care vine in contrast cu peisajul din jur, turisti veseli in circuite sau intr-un city-break, care fac poze, copii care hranesc porumbei si, nelipsitele din peisaj, terase cu muzica traditionala.

Nelipsita din circuite sau city-break-uri este si Sagrada Familia sau cartierul Gotic, pe care le-am vazut in ce-a de a treia zi. O carafa de 1 litru de sangria, costa 15-17 euro si este facuta cu lamai si portocale proaspete.

In urmatoarele doua zile am vizitat Muzeul Picasso. Este adevarat ca nu se compara cu ceea ce am vazut in Paris, sunt operele mai putin cunoscute, dinainte de perioada cubista: portrete, schite, lucrari din vremea uceniciei si tablouri din perioada albastra.

Acum, navigand pe net am vazut la Scotianul.ro, reduceri pe destinatia de care mi-am amintit si v-am povestit in aceasta postare.

Am omis sa va spun ca eu am fost la Barcelona cu un city-break comandat de la Scotianul si-a fost super avantajos. De aceea va recomand promotiile de pe site-ul scotianul.ro. Ofertele de pret au transportul inclus!

 

 

Leave a Reply

