Animale de casa si ingrijirea lor

sampon_marin_pisici_cu_blana_lunga_180_ml-228x228Am constata in ultima vreme ca multor oameni le plac animalele, iar pentru cei care stau la casa si au curte este un lucru bun sa iti cumperi un caine sau o pisica. Asa ca poti face o adoptie de la una din fundatii. Nu prea cred eu ca nu-ti va placea animalul, dar pana la urma fiecare animal si specie este diferita, asa ca nu am de unde sa stiu ce va place, ce stiu e ca ele trebuiesc ingrijite ( vezi sampon pentru pisica de aici ), pe langa hrana de zi cu zi!

Mie, ca sa ma dau pe mine drept exemplu, imi plac foarte mult pisicile si cainii, dar acei caini de rasa care cresc mari. Pacatul meu ca locuinta in care stau, nu are o curte prea mare, e la comun. Locuim doua familii, intr-o casa spatioasa, de altfel. Sunt doua aprtamente separate, dar nu prea pot tine un caine pentru ca este incomod, datorita curtii prea mici. Iar, un caine, din rasa care imi place mie, cand se va face mare va avea nevoie de spatiu…asa ca ma multumesc cu un motan.

Cu toate aceste incovenient am multi amici care au caini sau pisici! Unii chiar stau la bloc, dar sunt mari iubitori de animale si trec peste acest aspect, al lipsei de spatiu! E, adevarat ca nu sunt rase care la maturitate se fac mari.
Un catelus o pisicuta, un animal in general are nevoie de ingrijire si de hrana speciala pe care o poti cumpara de la diferitele magazine clasice specializate. Am va zut ca in general se cumpara cu mult mai multa hrana pentru pisici, dcat pentru caini! Parerea mea e ca sunt mai putin pretentiosi. Cainii, din ceea ce imi spune un amic, mananca aproape orice, cu pisicile ar fi o problema de aceea pentru a veni in sprijinul acestor iubitori exista pet shop-ul Petdirect.ro , unde se gaste chiar si nisip de litiera pisicii

Sfatul meu ar fi sa cumparti hrana pentru caini si pisici, doar din magazinele specializate. Un pet shop, unde gasiti hrana pentru animalul vostru de companie si, alte produse pentru ingrijire gen: sampon, nisip de litiera, este petdirect.ro. Avantajele sunt evidente: hrana si produse de ingrijire, in acelasi loc.

Asadar, zic ca-i bine bine sa cumparati hrana buna pentru animalul de companie, pentru a se dezvolta repede si sanatos. Daca vrei sa ai un caine sau pisica sanatoasa trebuie sa ii cumperi mancare de buna calitate, altfel nu vei sti tu, daca a crescut bine si sanatos. Mancarea pe care o cumperi chiar si de la magazinele speciale din online contine diferite substante nutrivite special facute pentru animale care au rol un rol benefic in cresterea lui.
Acum pentru mai multe informatii utile despre hrana pe care trebuie sa o cumperi animalului tau si alte produse pentru ingrijirea de zi cu zi, sampon, nisip de litiera, etc, apelati la un pet shop , specializat.

2 thoughts on “Animale de casa si ingrijirea lor

  1. Daca ii veti intreba, copiii vor cere absolut orice, bineinteles. Ca parinte, oricum, veti alege probabil din micul univers al animalelor de casa, care cuprinde: caini si pisici!

Leave a Reply

