Aparat dentar

Aparat dentar invizibil:

Nu stiu daca v-am spus, daca nu v-am spus o sa va spun acum. Prima oara am mers la un medic stomatolog la varsta de 18 ani. Pana la acea varsta nu calcasem int-ro clinica stomatologica. Nu stiam cu e dincolo de usa unui cabinet stomatologic. Daca pana la varsta de 18 ani eram intrebat, asa ca pe google despre un aparat dentar, n-as fi stiut sa dau un raspuns, daramite despre un aparat dentar invizibil montat la clinica Trident din Bucuresti.

slide1

Nici in privinta unui aparat dentar invizibil, nici in privinta clinicii de stomatologie Trident, nu avem vreo idee!

S-ar putea ca unii dintre voi, sa spuna ca-s un norocos, altii ca as fi o persoana inconstienta. Cei din a doua categorie ar motiva afirmatia, prin faptul ca as fi stat nepasator si nu as fi mers la un stomatolog. Pentru a nu avea probleme grave, cu dantura, cred ca au si ei dreptate. Dar, eu imi asum aceasta situatie, motivele personale fiind diverse si cred eu ca multi se regasesc in ceea ce voi spune:

Din motive:

-financiare: sunt multii care considera ca neavand probleme cu dantura, nu trebuie mers la un control stomatologic periodic: ” De ce sa dau banii pe asa ceva?”
-teama: teama de necunoscut, o teama clara, nu stii ce urmeaza sa se intample.
-inconstienta: ma doare, e foarte grava durerea. Daca nu ma mai doare, inseamna ca mi-a trecut si nu mai am probleme. Atentie, durerea care trece nu inseamna ca boala a trecut!

Acum, cand in sfarsit am mers la dentist, la insistenta unui bun amic, am vazut chestii intersante. Pe langa chestiile interesanta( adica aparatura moderna) am vazut copii, care de mici merg la medicul stomatolog. Unii au probleme cu dantura, isi pun chiar si un aparat dentar altii merg doar pentru un control. In urma cu vro zece ani, habar nu aveam cum arata un APARAT DENTAR, daramite aparat dentar invizibil . Ca asa am aflat ca exista! Habar n-aveam de existenta, daca nu mergeam la clinica Trident, despre pret nici vorba sa fi stiut.

Pentru mine un asemenea aparat este la fel cum e un Laptop pentru un om batran de la tara. Cam asa de analfabet sunt in acest domeniu..
Pentru un aparat dentar, gen: aparat dentar invizibil sau aparat dentar din safir mono-cristalin, apelati cu incredere la clinica Trident din Bucuresti!

Cel de-al doilea aparat dentar este noutate in domeniul ortodontiei, pretul nefiind cu mult mai mare decat cel din metal, la Clinica Trident, fireste!

 

Leave a Reply

