Mobila: intamplarea din statie

canapea-extensibila-3locuri-delta-max-stofa-mov-3-locuri-lada-depozitare-194x100x100Articolul meu de azi este destinat mobilei, dar nu oricarei mobile ci a unor cateva canapele extensibile cu raport calitate pret excelent . Da, stiu multi considera ca bucataria, ar fi pe primul loc, fiind spatiul unde servim masa, gatim si petrecem cel mai mult timp acasa.

Poate unii dintre voi o sa va intrebati de unde aceasta idee a articolului legata de canapele extensibile, canapele si fotolii ? Pai, lucrurile stau cam asa: in urma cu ceva zile, vrand-nevrand am luat parte la o discutie. De fapt, e impropriu spus, am auzit o discutie. Eram dis de dimineata in statie si asteptam autobuzul care ma duce in fiecare zi la serviciu. Discutia era purtata de doua doamne care polemizau pe tema afacerilor care au avut succes in Romania, iar acum poate si datorita perioadei de criza pe care am parcurs-o, sunt in faliment. Una dintre doamne povestea ca ea impreuna cu fiul ei au avut pe vremuri o sala de jocuri, dar dupa o perioada buna au fost nevoiti sa inchida, iar fiul ei sa plece si sa lucreze in Marea Britanie. Asta poate si datorita extinderi care a cunoscut-o internetul, m-am gandit eu. Cealalta spunea ca ea si sotul ei au detinut o mica benzinarie, dar de cand a fost privatizat Petromul si odata cu aparitia marilor lanturi de benzinarii au fost nevoiti sa vanda.

Asistam, asadar la o discutie cu exemple de afaceri care au mers destul de bine si care azi sunt istorie…Cu siguranta ca in sinea mea le-am dat dreptate si ma gandeam ce afaceri mai merg in Romania? Este cam dificil intr-o perioada ca aceasta sa te opresti dintr-un business si sa iti incepi altul, de la zero. E naspa cum ar spune un amic, cu mult mai tanar decat mine.

Si, cum stateam eu in statie asteptand autobuzul, iar urechea fiind ciulita la discutia celor doua doamne aud un claxon. Intorc capul si vad un camion incarcat cu mobila care parca in fata scarii blocului din apropierea statiei.

Automat mi-a venit in minte discutia si m-am gandit ca afacerile cu mobila sunt inca la moda. Cand renovezi o casa sau un apartament si am vazut multe persoane care fac asta in ultima vreme, ai nevoie si de mobila. Daca tot faci o renovare , faci si-o schimbare de decor, adica de mobilier.

Acum sa revin la intamplarea din statie, din camionul de care va ziceam, doi tineri ajutati de sofer s-au apucat sa descarce niste canapele foarte frumoase. Din cea ce am vazut, mobila era: ” Acaju” si cred ca era facuta la comanda.

Si, de aici in mintea mea s-a facut conexiunea intre discutia celor doua doamne si camionul cu mobila…bineinteles ca am zambit, sosise autobuzul si m-am urcat in el.

Seara, ajuns acasa am intrat pe net, cum fac de obicei si, din curiozitate am cautat pe motorul de cautare google: un fotoliu fix sau extensibil de la Acaju . Surpriza a fost una extrem de placuta…si, anume aceea ca in domeniul acesta, al mobilei, exista foarte multi producatori, semn ca aceasta afacere e una de succes si bineinteles ca mi-am reamintit discutia de dimineata, dintre cele doua doamne din statie.

Ca si concluzie: exista afaceri care se misca binisor, una dintre ele fiind cea cu mobila Acaju sau mai bine spus cu canapele extensibile, canapele si fotolii.

Leave a Reply

