Activitate sociala, butonatul facebok-ului.

Vad oameni, colegi, prieteni care nu au nici o activitate sociala, care toata ziua stau sa butoneze facebookul, sa urmareasca ce posteaza cunoscutii. Cred ca este extrem de dureros sa nu ai cu cine sa iesi, sa nu ai unde sa iesi, sa nu ai prieteni, sa nu ai familie cu care sa te mandresti si de realizarile careia sa te bucuri, sa nu ai tu realizari pe care sa le impartasesti si mai rau de atat,sa fii invidios pe altii.

Eu ma bucur de fiecare secunda a vietii mele, chiar daca sunt discutii contradictorii, ma bucur de realizarile mele, ale copiilor mei, ale familiei si colegilor mei si le voi impartasi intotdeauna cu ei. Sunt un om extrem de sincer si extrem de multumit de mine si cu mine. Viata mi-a dat tot ceea ce mi-am dorit pana acum, sunt convins ca imi rezerva multe alte lucruri bune pe care vi le voi spune voua,dragii mei. Cui nu-i place si se simte stresat si deranjat sa nu ma viziteze. Nu am nevoie de prieteni INVIDIOSI!:)

Leave a Reply

