Mai este ceasul de mana la moda?

Ceasurile de mana!

ceas-barbatesc-rothenschild-chronograph-rs-1108-ib-lMai este ceasul de mana la moda? Sau cum spun tineri de azi, ceasul e trendy? Multi isi pun intrebarea, ce sa faci cu un ceas de mana, daca ai telefon? Si, cum aproape toata lumea are un telefon, intrebarea este una fireasca.
Un amic, care m-a vazut cu un ceas de mana, ca cel de pe site-ul: ceasmania.ro, intr-o discutie recenta, ma intreba daca nu e incomod sa port acel ceas de mana in conditiile in care telefonul nu imi lipseste din buzunar.

I-am dat amicului meu, ca si replica cateva exemple:

Mie mi se pare mana mult prea usoara atunci cand uit sa iau ceasul la mana, sunt obisnuit cu el si, intotdeauna imi e mai simplu sa ma uit la mana dupa ceas, decat sa scot telefonul…E mai simplu pentru mine, asa! Am pe mana dreapta o bratara, nu va inchipuiti ca e vreuna groasa, ci e una simpla, dar frumoasa, iar pe mana stanga port ceasul. Asa sunt obisnuit.
Si, obisnuinta asta s-a creeat din anii de scoala( liceu, facultate) cand la examene nu puteam intra cu telefonul, iar ceasurile de mana erau extrem de utile.
In anii studentiei aveam un coleg de an care purta ceasul la mana dreapta. De cate ori il vedeam ma gandeam ca ceasul e facut sa-l porti la mana stanga…asa stiu eu, poate ma insel…Asta vi-o spun ca sa combat un pic teoria pe care am mai auzit-o cum ca, ceasuri de mana poarta numai de oamenii in varsta…Dar, eu ca si altii, consider ca ceasul de mana este un accesoriu al elegantei pentru un barbat, dar si pentru o femeie, indiferent de varsta. Din punctul meu de vedere ceasul barbatesc sau ceasul de dama e trendy si nu se demodeaza…Personal nu vad o disparitie a ceasurilor de mana. Si, acest aspect l-am spus si amicului meu de care va aminteam, la inceput, in acest articol…cu toate ca parerile noastre au ramas diametral opuse….Singurul punct comun, a fost acela ca, mai devreme sau mai tarziu ceasurile de tip kitch (cele care nu tin mai mult de un an), vor disparea…

Ca si concluzie, ceasul de calitate  poate pentu unii e demodat, dar pentru mine si nu numai el ramane un accesoriu al elegantei. Si, mai cred ca oamenii vor cumpara ceasuri, vor continua sa faca cadou un ceas de calitate…Eu, unul apreciez intotdeauna un cadou de acest gen…si, am o mica colectie, iar atunci cand le privesc imi amintesc de persoana care mi l-a daruit

2 thoughts on “Mai este ceasul de mana la moda?

  1. parerea mea strict…a mea…si sincera…daca ceasul e unul de firma…cu siguranta ca nu se va demoda…depinde si de felul in care te imbraci, ceasul fiind doar un accesoriu?

Leave a Reply

