La strand.

pl La strand. Cald, al naibii de cald. Ne pregatim “pieile” pentru soarele de la mare, de la jumatatea lunii. Ahhh, ce dor imi e de mare! Marea noastra, Marea Neagra. Pana atunci….. e bun si strandul si plajele de la Dunare, ne-a pus Dumnezeu mana in cap, avem plaje naturale, cu nisipul cel mai fin, plajele sunt intretinute, apa e grozava…. sa te tot insoresti. A trecut vremea peste mine, ma uit cu jind la cei tineri, nu tu o burta, nu tu un colacel acolo, tinerete un’ te-ai dus? Asta e! Si….deodata apare EA, un pic mai tanara ca mine, hmmm! Costum in doua piese, de firma….eu…Ma uit cu coada ochiului, totul e perfect: ea, costumul de baie, geanta de plaja (si aia tot de firma), se uita superior de jur imprejur. A naibii, stie ca e misto, mama….telefon de ultima generatie, vorbeste cu cineva si…iar se uita superior pe sub ochelarii de soare (ei, acu’ stiti: tot de firma!), scoate o carte (nu reusesc sa-i vad titlul) sta cam 5 minute cu ea in mana si plictisita isi aprinde o tigara.Gata! a terminat tigara, o indeasa strasnic in nisipul de la picioarele ei….eu simt cum se naruie piedestalul pe care am urcat-o dar….rezista. Ehhh! Ma duc sa fac o baie, e cald rau afara. Ce bine este in apa! Grozava! Deodata, ma uit spre vecina: ce-o mai facand “regina”? Doamneee! Nu se poate!!! S-a dus dracului piedestalul, regina mea este la pamant,pe burta, cu nasul in nisip. Cat am facut eu baie, s-a plictisit si….cu multa gratie a scos din geanta aia de firma o punga cu seminte. Delicat, baga in gura una cate una si sufla cojile pe unde nimereste. Vorba  ( cum ar zice o buna prietena), a facut “storiste” la picioarele ei. Ma uit la ea pentru ultima data : cum de am vazut-o eu minunata? Cum ar spune cei mai tineri : e chiar “nashpa” ! Nu ma mai uit deloc, ma bucur de soare, de apa, de sanatate ( cea mai importanta) si….. astept sa vina jumatatea lunii, cand am sa revad marea asa de draga sufletului meu!

2 thoughts on “La strand.

Leave a Reply

