Vacanta 2016 in Bulgaria

Litoralul Bulgariei, oferta pentru cazare in Bulgaria

qtws.5268 Mai sunt multe zile din vacanta de vara a anului 2016. Pregatirile pentru vacanta ale unora sunt pe ultima suta de metri. Vom trece si peste aceasta vara caniculara, poate mai buna. Acum, am vazut noile oferte de cazare in Bulgaria, pe care agentiile turistice, le-au lansat, de ceva vreme. De aceea, am sa va prezint trei destinatii turistice importante…care mi-au starnit interesul.

Pentru inceput m-am oprit la pachetul de oferte pe litoralul Bulgariei din anul 2016 . Si, ca sa fiu mai clar va spun ca Hotel Lotos , poate fi o destinatie pentru vacanta din vara ce vine. Hotelul se afla pe malul marii in localitatea Balchik, foarte aproape de portul cu iahturi. Cu 12 euro de persoana, pe noapte, beneficiezi de mic dejun. Despre zona nu va zic decat ca in Balchik este celebrul Castel (“Cuibul linistit”), resedinta a Reginei Maria a Romaniei, care este inconjurat de celebra gradina botanica, unica in Europa centrala si de est, datorita colectiei de cactusi.

Bineinteles ca am mai citit si despre o alta oferta pentru cazare in Bulgaria, dar cea prezentata mai sus, prezenta si pe Genius Travel, o consider foarte buna.

Alte oferte vacanta 2016

A doua ar fi pachetul de oferte in Grecia. Grecia, in opinia mea ramane o destinatie accesibila, in ciuda dificultatilor prin care trec grecii. Dintre ofertele pe care le-am vazut, una mi-a retinut atentia in mod special: Aparthotel Balkan Hellas, cu piscina si curte interioara. Sezlongurile sunt gratuite. Accesul la internet wireless este si el gratuit. Este ideal pentru grupuri si organizarea de petreceri.

A treia destinatie ar putea fi o vacanta in Turcia . Eu mi-am aruncat privirea pe oferta care se refera la un sejur in Bodrum. O renumita statiune din Turcia. Este o zona in care veti intalni arhitectura tipic mediteraneana cu plaje intinse, cu mult nisip si cu mici golfuri stancoase. Din aceasta statiune se pot face excursii de-a lungul coastei cariene a Turciei.

Sunt multe oferte, eu v-am prezentat doar trei, dar puteti sa va alegeti destinatia preferata, pentru vacanta de vara, intrand pe site-ul detinut de agentia de turism Genius Travel. Decizia e numai a voastra. Eu, unul m-as indrepta pasii catre o vacanta in Bulgaria.

Din blogosfera romaneasca va doresc o zi frumoasa si vacanta in Bulgaria, placuta!

Leave a Reply

