Nimeni nu e de neînlocuit.

Am tot citit zilele acestea prin minunatul online romanesc, mai precis pe o retea de socializare, diferite postari. Un mi-a atra atentia: “ce mare lucru că a murit Beligan?” in primele secunde am fost cutremurat. Nu spune nimeni că nu s-au mai născut oameni talentaţi. Sunt mulţi. SIgur că trebuie să recunoaştem asta. Dar nu cred că e cazul nici să scuipăm pe memoria celor mari care nu mai există. Vorba aceea, a murit Shakespeare şi lumea a mers mai departe, sigur că da. Nimeni nu e de neînlocuit. Dar, când anulezi cu totul un om doar pentru că o latură a lui nu ţi-a fost pe plac, nu îl micşorezi pe el, ci pe tine.

3 thoughts on “Nimeni nu e de neînlocuit.

  1. fb este un loc unde fiecare se exprima dupa cum il taie capul. Poate are o opinie contrara. O data. Nu il stergi pentru asta. Eu am in lista varii persoane si incerc sa le respect opiniile. Chiar daca unele, gen a invins familia crestina, ma duc spre voma

  2. Take, Ianke si Cadar a reunit 3 actori care nu m-au miscat decat in piesa respectiva. Asa ca am vazut-o de cate ori a fost la Cluj. A fost sclipire de geniu.

Leave a Reply

