Piese auto

Piese auto: becuri xenon, becuri auto

244634005-3759654-700_7006654A avea o masina nu mai e un moft sau un lux, e o necesitate, dar in orasele noastre aglomerate, e dificil de circulat. Stim lucrul acesta si nu am sa vorbesc despre asta, ci despre intretinerea unei masini, asta dupa ce am vazut pe un site, acest kit de becuri auto xenon, de calitate.

Pentru ca masina personala sa se mentina intr-o stare foarte buna cat mai mult timp, avem nevoie de revizii periodice. De aceea, eu imi duc masina la service, iar piesele care trebuiesc inlocuite, le cumpar intotdeauna din magazine. Nu fac cumparaturi din targuri pentru masina mea si nici nu achizitionez piese second-hand de prin alte locuri sau cunostinte.

Pe site-ul celor de la AutoHut.ro, am gasit de fiecare data piesele auto de care aveam nevoie si la preturi accesibile. Pot spune ca multe din piesele auto, noi pe care le-am comanda,  au fost mai ieftine decat la multe din showroom-urile existente, in orasul meu. Ca sa va dau un exemplu , de curand am achizitionat becuri auto, la pretul de 46,93 de lei. Becurile xenon, ca cel din fotografia atasata, sunt originale, de la producatori consacrati pe aceasta piata.

Sa va mai spun ca pana la sfarsitul anului, vreau sa-mi schimb, la masina mea, fireste, filtrele si placutele de frana. Daca nu schimbam filtrul, asta ca informatie pentru toti cititori, posesori de masini, vom avea surpiza neplacuta ca masina sa trepideze, pentru ca aerul nu mai ajunge la motor. In privinta placutelor de frane, evident ca este vorba de propria siguranta.

Acum, ca sfat, sistemul de franare si cel al directiei, trebuiesc verificate periodic.

Important: Piesele auto pentru masini pot fi mai ieftine sa scumpe, in functie de magazinul de unde le cumparam. De pe site-ul AutoHut.ro insa, pentru oricare piesa auto, gasesti producatori diferiti, astfel oferta de preturi este pentru orice buzunar.

Acum, in incheiere pot sa afirm ca  stiti, ca exista in online, o varianta simpla pentru achizitia de piese auto, de calitate si nu o sa mai trebuiasca sa cautati prin targuri sau alte magazine clasice…

One thought on “Piese auto

Leave a Reply

