Un magazin de anvelope

Anvelope. Magazin online Premium Anvelope
anvIn opinia mea anul acesta luna octombrie a debutat cu stangul, din punct de vedere al vremii. Si ma refer la zilele friguroase cu multa ploaie si zapada in multe zone. De aceea, am cautat in online un magazin premium de anvelope

Nu ma informez zilnic despre starea vremii, dar semnele sunt clare. Iarna e foarte aproape si am nevoie de anvelope bune pentru acest sezon. Cauciucuri de iarna, de cea mai buna calitate, imi va oferi siguranta ca voi depasi, cu bine, aceasta iarna pe care unii o considera de pe acum a fi foarte dificila.
Anvelope de iarna, se gasesc acum la oferta prin mai multe magazine din online, dar eu cred, dupa ce m-am informat foarte bine, cele de la Premium Anvelope sunt potrivite pentru masina mea. In imaginea atasata, aveti o mostra de anvelope Matador la pretul de 183,50 lei, cu TVA inclus. Sunt cauciucuri de iarna 195/50R15.
Acum, daca iarna va veni in reprize, va fi o problema. Unii spun ca o solutie in aceasta situatie ar fi anvelopele all season. Adica, nu-i anvelope de vara, dar nici de iarna. Personal, nu agrez aceasta solutie si nici nu stiu daca-i legal sa folosesti acest tip de anvelope, la noi.

Personal, consider ca e mai bine sa suport 1-2 saptamani anvelopele de iarna, asumandu-mi riscul uzuri; A merge cu cele de vara si a risca o amenda usturatoare, nu-mi convine. Iar, in privinta celebrelor cauciucuri”all season”, nu risc, chiar daca am vazut promotii avantajoase intr-un magazin.
In conditiile acestea, luna octombrie poate fi considerata inceputul iernii si n-ar mai trebui sa asteptam trecerea la anvelope de iarna.

Sfat: eu am pretentia sa-mi cumpar cauciucuri “de marca” si va recomand asta si voua. In loc de niste no-name-uri, de anvelope periculoase, dar legale, alegeti cauciucuri de firma.

Cu doua chestii, legate de Premium Anvelope, vreau sa va mai retin atentia:

  1. La Premiumanvelope.ro, gasiti asistenta online 24 de ore din 24!
  2. Premium Anvelope, este locul unde orice masina isi va gasi anelopele perfecte pentru sezonul de vara sau iarna.!

Din blogosfera romaneasca va doresc si imi doresc, totusi, o iarna usoara:)

Leave a Reply

