Placute de frana pentru Opel

00030062301255Am si eu o masina si tin foarte mult la ea pentru ca mi-am cumparat-o de noua, dar cu multe sacrificii. Anul acesta a implinit 4 ani si ca in fiecare an, va trebui sa-i faca o revizie. Ce stiu, de pe acum, e ca sistemul de franare, are nevoie de anumite schimbari, de aceea placute de frana pentru Opel Astra H, am cautat si am gasit pe site-ul AUTOATU.RO. Comparand pretul de pe acest site cu altele, de pe site-uri care comercializeaza placute de frana onlineplacute de frana ieftine, ca la autoatu.ro, n-am mai gasit.

Pe langa placute de frana, cred ca va fi nevoie si de un schimb al uleiului, plus inlocuirea filtrelor, de ulei si aer.

Cu toti ne dorim ca piesele pe care le achizitionam, sa fie ieftine, iar service-ul auto unde ne facem revizia, sa aiba niste tarife mici, dar nu intotdeauna gasim asa ceva. Insa, aparitia in online a multor magazine, pare sa duca la o schimbare in acest sens. Cineva mi-a recomandat magazinul online: autoatu.ro. De la primul click, am realizat ca este vorba de niste profesionisti. Informatiile de contact sunt la vedere. Pe site e usor de navigat, piesele auto sunt asezate pe marci de autoturisme. Si incepator daca ai fi si tot te-ai descurca. Pretul, pentru fiecare piesa de pe site e la vedere. De asemenea, motorul de cautare pus la dispozitia clientilor, este foarte usor de folosit. Introduci marca si modelul masini tale si automat vei ajunge la pagina cu piese disponibile, de pe site.

Spuneam la inceput, ca imi doresc achizitia unor placute de frana ieftine, cele din imaginea atasata, fiind modelul de care eu am nevoie. Pe site, ele sunt la un pret de 126 lei cu TVA inclus, iar pentru livrarea in Bucuresti, transportul e gratuit. Acum, nu imi ramane decat sa navighez pe site, pentru a gasi si filtrele, de ulei si aer, care se potrivesc modelului meu de masina.

Nu inchei fara sa va recomand acest magazin online. Daca sunteti in cautarea unor placute de frana online, AUTOATU.RO, este locul potrivit pentru a le cumpara.

Leave a Reply

