Baterie externa

BATERIA EXTERNA SUPER SLIM
Am descoperit pe un site, la aceasta adresa https://www.supermisto.ro/baterii-externe-powerbank/ , o multime de baterii externe. Intrebarea fireasca! La ce ne foloseste o baterie externa?baterie-externa-8000mah

O baterie externa inmagazineaza energie pentru ca mai apoi sa încarce orice gadget dotat cu un USB. Poate fi folosita la incarcare unui telefon mobil, o tableta, un MP3 player, un iPhone, un iPOD, o camera foto, chiar si-o tigara electronica. Asadar, o baterie externa poate fi folosita la orice device care are prevazut o alimentare printr-un port USB.

Pentru cei care sunt dependenti de noile gadgeturi, o baterie externa este utila. Cand stai conectat 24 de ore din 24, pe retelele de socializare sau pe blogul tau, ai nevoie de baterie, pentru a nu ramane vreo secunda fara curent. Telefonul, oricat de bun ar fi, te va lasa bateria, dar avand o baterie externa incarcata vei putea sa apelezi la ea si sa-ti incarci telefonul de 4 ori sau smartphone-ul. Dimensiunile si greutatea bateriei externe iti permit sa-l iei cu tine in buzunar.

Strict legat de mine, la inceput, am fost un pic sceptic, in privinta achizitiei. Am vazut insa, un coleg, care avea o baterie externa si mi-am zis sa incerc si eu. Am facut comanda si am realizat ca este foarte utila. Sunt momente cand nu am timp sa incarc telefonul si avand aceasta baterie externa incarcata, in permanenta, apelez la ea. Ca sa nu va mai spun ca, datorita unor lucrari, in cartierul meu, am ramas fara curent de cateva ori, iar bateria asta externa, mi-a fost de mare ajutor.

De ce SUPERMISTO ?

-sunt multe promotii in aceasta perioada a anului;

– raportul calitate-pret este rezonabil;

– pentru ca ofera transportul gratuit al produsului cumparat;

-pentru ca ai livrare cu posibilitatea de verificare;

-pentru ca cei de la SUPERMISTO, tin pasul cu evolutia tehnologiei;

Suntem conectati in permanenta la tehnologie si asta ne mananca timpul si curentul, de aceea, cat de utila este o baterie externa va veti convinge si voi, ca si mine, dupa ce o cumparati.

Din blogosfera romaneasca va doresc sa aveti parte de cea mai buna baterie:)

Leave a Reply

