Simona Halep, in finala de la Roma.

La o saptamana distanta de finala jucata si castigata la Madrid, Simona, joaca azi, finala de la Roma.

De la Ora 14, pe Digisport 2, Simona va juca finala cu Elinei Svitolina, nr 11 WTA.

Svitolina a intrat in aceasta finala beneficiind de abandonul lui Garbine Muguruza, care a decis sa nu mai continuie semifinala la scorul de 4-1 pentru Svitolina din cauza unor probleme medicale.

Turneul de la Roma este dotat cu premii totale în valoare de 2,7 milioane de euro.

Scorul disputelor dintre Halep si Svitolina, este de 2-0. Simona, invingand-o in cele 2 turnee, de la Sofia( in 2013) si Budapesta (in 2014).

“Simt presiunea, dar e una pozitivă. Îmi place să joc cu presiune. Îmi place să cred că am șansa să câștig meciuri, să intru pe teren și să fiu responsabilă de ceea ce fac. Nu mă gândesc la ce se întâmplă cu celelalte, ci la mine, să-mi mențin nivelul” Simona Halep

sursa:gsp.ro

Leave a Reply

