SCOICA Alexandru Mirela

SCOICA

de Alexandru Mirela

M-am ascuns într-o scoică, pe fundul mării,
Dar am uitat în care.

Zilnic mă cobor în adînc
Și strecor marea printre degete,
Să dau de mine.

Uneori mă gîndesc
Că m-a mîncat un pește uriaș
Și eu îl caut acum pretutindeni
Să-i ajut să mă inghită tot.

Funful mării mă atrage și mă înspăimîntă
Cu milioanele de scoici
Asemănătoare.

Oameni buni, eu sînt într-una din ele,
Dar nu știu care.
De cîte ori nu m-am dus drept către una,
Spunînd : ,,Aceasta sînt eu”.
Cînd deschideam scoica
Era goală.

 

One thought on “SCOICA Alexandru Mirela

Leave a Reply

