Hoverboard la pret bun

Nu am mai scris pana acum articole legate de miscare, adica articole legate de activitatea sportiva a noastra si de miscarea urbana. Dar, vazand un hoverboard la pret bun, m-am gandit ca ar fi potrivit si pentru activitatea sportiva, nu numai pentru distractie. Asadar, e primul articol, dar nu si ultimul, deoarece suntem in sezonul rece de iarna si pedalatul pe sosea, a intrat in pauza. Bicicleta, nu si noi.

 

Am vazut, cu proprii mei ochi, cu multi au ales sa faca miscare, in parc folosindu-se fie de un hoverboard, fie alergand pentru mentinerea formei fizice, cum e in cazul meu sau la altii pentru slabire. Asadar,
un hoverboard la pret bun, ar fi util si in primul caz al meu si in al doilea. Aceasta se poate depozita, usor fara prea mult efort si nici nu ocupa spatiu. Nu degeaba medicii ne recomanda sa facem miscare…uite frate ca daca nu ai timp seara inainte de culcare, in loc sa stai, in pat cu laptopul in brate …mai bine iesi putin pe afara si te dai cu un hoverboard …

Hoverboard_koko

Acum, sa stiti ca sala, la care am abonament este dotata cu de toate, si normal are un spatiu prietenos. Are banci pentru abdomene, tower revolutionar, aparate de exercitii pentru abdomene si multe altea parate numai bune…pentru mentinerea formei fizice, dar un hoverboard, ca cel de la Monkey, nu mi-ar stica. De ce?… pentru a ma deplasa mult mai usor.

De ce sa alegi MonkeyBoard?

1. MonkeyBoard este firma care produce aceste hoverboard-uri.

2. Pe site-ul monkeyboard.ro, gasim

gadgeturi interesante: de la celebrele de acum hoverboarduri, la trotinete electrice, penny board-uri sau hoverkarturi, cu piese de schimb;

3. Pentru hoverboard-urile, achizitionate de aici, se poate efectua serviciu de diagnosticare si reparatie.

Asadar, daca tot ne dorim hoverboard, zic sa-l achizitionam direct de pe site-ul procucatorului. Cel din imaginea atasata este disponibil la pretul de 999 lei, benefiicind in aceasta perioada de o reducere de 17 %.

 

Leave a Reply

