Destinatii de vacanta

Azi, mi-am Facut timp sa raspund la o Provocare frumoasa, primita  vineri adica o leapsa primita de la: iluzie …

Prima intrebare Suna cam asa: Ce și locuri as vrea sa vizitez ANUL acesta?
– Oooo, multe … DACA as avea timp si bugetul Necesar! Ca o îmbinare oara Scris ONU Doua din Bucovina SAU ne mai vechi vis al meu cca îmbinare in vacanta in PERIOADA desfasurari Turului Frantei, o Scris o insoti in mare Parte CARAVANA, pe Traseu.
O Doua intrebare suna cam asa : Ce locuri noi VA simtiti SAU chiar sunteti obligat sa Vizitati în 2014?
Nu, Nu SIMT cca cca fi obligat sa MERG Intr-ne loc anumit, Dar sunt Dorinte si vise! Am precizat la punctul 1, de Ingrijire e🙂
O intrebare Treia: ? Ce locuri version Ingrijire ATI mai Fost aveti pe Lista de vacanta
Mai, aici TREBUIE SA recunosc cca avand AL MEU nepot favorit (tori SA cum imi place) din Constanța la fac. MERG des la Constanta si m-am reindragostit de Litoralul romanesc.Eii … o sa ziceti ca-s nostalgic … poate! DECIZIA, Litoralul si ar mai fi o destinatie draga mie Brasovul cu imprejurimile lui, Orasul Mele copilariei!

O intrebare Patra: DACA ar fi sa recomandati cuiva o destinatie de vacanta externa si Una International (Relativ la locul UNDE aveti rezidenta principala), de Ingrijire ar fi acelea?

Ups! O Provocare! Simplu! Brasovul cu imprejurimile lui … Asta-i INTERNATIONALE! Si, Iluminare … Parisul!

De ce? Parisul, e UNA DIN capitalele europene UNDE mi-as dori sa fiu la finalul unui Multe MULTE Tur Ciclist! Senzatia ar fi Una Fantastica a mea Scris, iubitor si practicant (amator) al acestui sport.
Simplu, Nu?
Hai, s-aveti o duminica frumoasa si odihnitoare in aceleasi timp!

PS. Dau si eu mai Departe la: all.florentinbazarul lui Albert si lichiresti … sper sa raspunda in limitare timpului de îngrijire dispun si EI!

2 thoughts on “Destinatii de vacanta

Leave a Reply

