Hainute pentru copii si accesorii botez

Intr-o discutie avuta cu una din amicele mele, proaspat mamica, ma intreba de ce sunt atat de putine magazine online pentru copii. Ea, de cate ori cauta un magazin online cu hainute pentru copii, motorul de cautare google o redirectioneaza catre magazinele cu haine pentru barbati sau haine de dama.

Intrebarea care mi-o adresa era: De Ce?

Incerc, cu minimele cunostinte pe care le detin sa raspund la aceasta intrebare. E o provocare pentru mine. Asadar:

gluck-body-cu-maneca-lunga-colectia-trenulet
1. S-ar putea sa nu fie atat de profitabil sa faci un magazin exclusiv pe hainute copii. Este un domeniu nisat. Copii nu isi cumpara ei haine. Trebuie sa acceseze site-ul parintii. Si, cum de multi ani, natalitatea in Romania este in declin si, parintii sunt din ce in ce mai putini. Dar, cu toate aceste aspecte, exista magazine exclusiv pentru copii. Exemplu: erfi.ro Asadar, se poate. Dar sunt cateva.

2. Optimizarea unui magazin online ar fi destul destul de problematica. Poti cauta: Haine ieftine sau simplu: Haine, iar aceasta cautare datorita faptului ca nu contine varsta si sexul, sa te duca la magazinele cu haine barbati sau magazinele cu haine de dama.
De aceea, probabil ca amica mea nu gasea foarte usor un magazin online destinat copiilor…

3. Si, pentru ai fi de ajutor amicei mele, care stiu ca este si-o cititoare consecventa a postarilor mele o indrum eu spre un magazin online cu hainute pentru copii si accesorii botez.

gluck-salopeta-cu-maneca-lunga-si-botosei-colectia-mouse-and-kiss

In plus, ca o chestie suplimentare, un fel de bonus va aduc la cunostinta voua celor care aveti inca placerea de a merge la shopping prin diferitele magazine si mall-uri ca
de curand site-ul: erfi.ro (magazinul online) a deschis un magazin in Mall Plaza.

Personal, eu indragesc magazinele complete. Imi place si, ca fapt devin fidel unui astfel de magazin. Pot, dintr-un asemenea magazin sa cumpar pentru mine, dar pot sa fac si cadouri destinate celor dragi mie..

Sper, ca i-am fost de folos amicei mele:)

Leave a Reply

