Arizona dream…

Foarte rar sint intrebat de motivul pentru care am ales sa traiesc in alta tara. Desi, au trecut aproape 20 de ani, imi amintesc eu bine despre ce era vorba. Consider un privilegiu sa poti sa alegi… pana culegi chiar.
Eu am plecat din locul in care m-am nascut, nu numai din cauza ca ma scotea din sarite faptul ca mereu ramineam fara bani de tramvai, ci si din dorinta de a trai pe un continent mare, bogat si labartat. Arizona dream…
Si, in secret voi vota cu… Unii sunt asa de artagosi si rapanosi, scriind urit despre America si realitatea ei actuala. Nu va preocupati, micutilor!
Indiferent cine va fi presedintele ei, sunt sigur ca va fi felicitat. Ca-n democratie (falsa, sau nu).

PS: intre oamenii cu care lucrez si traiesc, nu am auzit niciodata discutii grosolane pe tema alegerilor care se apropie val-virtej. Fiecare accepta preferinta si simpatia celuilalt. Si acum, cu mic, cu mare, sa uram tarii mele favorite, o sincera urare: God bless the oral office! Uraaaa!

Leave a Reply

